Обмін і повернення
1. У яких випадках можна повернути товар?
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Протягом 14 днів, не враховуючи день покупки, можна оформити повернення товару за умови дотримання наступних вимог:
товар не був у використанні;
збережені всі пломби та ярлики;
цілісність комплекту та упаковки не порушена;
збережено документ, що підтверджує оплату, та гарантійний талон;
виріб не входить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено постановою Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
2. Як повернути товар? (Покупець — фізична особа)
Товар придбано в інтернет-магазині
Ви можете надіслати товар «Новою Поштою» або «Укрпоштою».
Для цього:
Упакуйте товар.
Покладіть новий товар без слідів використання в оригінальну упаковку. Переконайтеся, що нічого не втрачено, і ви повертаєте товар у повній комплектації.
Заповніть бланк повернення товару, який ви отримали разом із товаром.
Надішліть товар за реквізитами, вказаними в бланку повернення.
Негабаритні (до 20 кг) відправляйте за адресою: смт Баришівка, поштомат Нової пошти №33363 або Укрпоштою м. Баришівка, 07502. Дані отримувача: Боярко Євгенія, телефон +380 66 579 98 63.
Габаритні відправляйте за адресою: смт Баришівка, Нова пошта №1. Дані отримувача: Боярко Євгенія, телефон +380 66 579 98 63.
У разі повернення коштів за товар належної якості повертається лише вартість товару без урахування доставки.
Увага: якщо ви оплачували товар банківською карткою, повернення можливе лише на цю картку.
3. Як мені повернуть гроші за товар?
Ви можете обрати бажаний спосіб повернення коштів, зазначивши його у бланку повернення товару. Доступні варіанти:
На картку.
Готівкою — цей варіант можливий лише в тому випадку, якщо:
оплата товару була готівкою;
ви повертаєте товар до магазину.
Зазвичай повернення коштів здійснюється протягом 7–14 днів.
4. Як повернути товар (Юридична особа або ФОП)
4.1 Товар придбано в інтернет-магазині
Товар має бути належної якості, без ознак використання, зі збереженим товарним виглядом і споживчими властивостями, і не входити до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
Необхідно надати:
Накладну на повернення товару, виписану поточною датою, з реєстраційним номером. У накладній мають бути вказані дані компанії, її реквізити та кому повертається товар. Номенклатура та вартість мають повністю збігатися з видатковою накладною, виданою при покупці.
Лист на повернення коштів на фірмовому бланку;
Копію видаткової накладної;
Товар належної якості, що повертається.
4.2 Відправлення «Новою Поштою» або «Укрпоштою»
Упакуйте товар.
Покладіть новий товар без слідів використання в оригінальну упаковку. Переконайтеся, що нічого не втрачено і товар повертається у повній комплектації.
Вкладіть у посилку:
Накладну на повернення товару, виписану поточною датою, з реєстраційним номером. У накладній мають бути вказані дані компанії, її реквізити та кому повертається товар. Номенклатура та вартість мають повністю збігатися з видатковою накладною, виданою при покупці.
Лист на повернення коштів на фірмовому бланку;
Копію видаткової накладної.
Надішліть товар:
Негабаритні (до 20 кг) відправляйте за адресою: смт Баришівка, поштомат Нової пошти №33363 або Укрпоштою м. Баришівка, 07502. Дані отримувача: Боярко Євгенія, телефон +380 66 579 98 63.
Габаритні відправляйте за адресою: смт Баришівка, Нова пошта №1. Дані отримувача: Боярко Євгенія, телефон +380 66 579 98 63.